.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداري از 4 طرح بنياد مسكن در شرق مازندران

با حضور رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور از چهار طرح در روستاهاي ولمازو، آغوزدره و عسگرآباد در گلوگاه و بهشهر بهره‌برداري شد.

عليرضا تابش و هيئت همراه چهارشنبه شب پس از افتتاح طرح هادي شامل جوي، جدول و مبلمان به‌طول 600 متر و با هزينه 90 ميليون تومان در روستاي عسگرآباد از توابع بخش مركزي بهشهر به شرقي‌ترين شهرستان مازندران يعني گلوگاه رفتند.

به گفته رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي بهشهر و گلوگاه، طرح هادي و پارك سازي روستاي ولمازو در گلوگاه به‌طول 4 هزار متر از سال 87 آغاز شد و با هزينه 237 ميليون تومان از محل تملك و دارايي با حضور رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي و رسولي محلاتي نماينده ولي فقيه در اين سازمان و هيئت همراه به بهره‌برداري رسيد.

حسن آشنا اضافه كرد: در ادامه، افتتاح بهسازي يك واحد مسكن در اين روستا را هم با هزينه حدود 10 ميليون تومان داشتيم.

وي افزود: بهره‌برداري طرح هادي روستاي آغوزدره به‌طول 60 كيلومتر كه از سال 88 آغاز شده بود با اعتبار 225 ميليون تومان شامل فضاي سبز، سنگ فرش، ديواركشي و نظاير آن برنامه ديگر بنياد مسكن انقلاب اسلامي در گلوگاه بود.

عليرضا تابش و هيئت همراه همچنين از مسجد روستاي آغوزدره بازديد كردند و براي بهسازي اين مكان مقدس 20 ميليون تومان تامين اعتبار در نظر گرفته شد كه نيمي از آن را بنياد مسكن انقلاب اسلامي حوزه نمايندگي ولي فقيه و نيم ديگر را حوزه عمراني استانداري مازندران تقبل كرد، همچنين اين نمايندگي يك تخته فرش هم به اين مسجد اهدا مي‌كند.

نامه‌هاي مردمي و قول مساعدت رئيس بنياد مسكن كشور براي احياي بافت فرسوده و مبلمان شهري گلوگاه كه جمعيت آن كمتر از 25 هزار نفر است از حواشي افتتاحيه طرح‌هاي هادي در بهشهر و گلوگاه بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.